HTZ: Porast novih fanova zbog SuperBowla

Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice "Love Croatia" trenutačno ima gotovo 1,4 milijuna 'fanova', čime se ta stranica svrstava u top stranice nacionalnih turističkih organizacija koje promoviraju turističke destinacije. 

Zadnjih dana stranica bilježi veći porast pozitivnih komentara i novih 'fanova', posebice nakon ponude HTZ-a treneru-pobjedniku finalne utakmice američkog nogometa Super Bowla 2015. da posjeti Hrvatsku, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.

Patriotsi i Belichick osvojili Super Bowl

S tolikim brojem 'fanova' stranica ili profil HTZ-a "Love Croatia" jedna je i od vodećih hrvatskih stranica na Facebooku, a iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da su najbrojniji fanovi iz Italije, Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Slovačke, Ujedinjene Kraljevine, Slovenije, Amerike i Hrvatske.

Nakon više objava američkih medija kako će finalna utakmica Super Bowla između New England Patriotsa i Seattle Seahawksa biti borba dva trenera hrvatskih korijena, vrlo brzo je, ističu u Glavnom uredu HTZ-a, odlučeno da se pobjedničkom treneru ponudi putovanje u Hrvatsku. 

Kako bi cijela priča dobila još bolji efekt, informacije o tome su se puštale i na društvenim mrežama uz atraktivne fotografije Hrvatske, a uz Facebook su se više fokusirali i na mrežu Twitter. Uz prigodne vizuale i komentare HTZ je pozvao američke 'twitteraše' da sudjeluju u nagradnoj igri #SuperBowlCroatia, a kako bi ušli u konkurenciju za nagradu, putovanje u Hrvatsku za dvije osobe.

Trebalo je 'slijediti' Hrvatsku, fotografirati smiješni 'selfie', podijeliti fotografiju s HTZ-om uz hashtag SuperBowlCroatia, pri čemu iz Glavnog ureda HTZ-a ističu i da je to prvi njihov iskorak na Twitteru ciljano na američko tržište, a kada sve pregledaju odabrat će i pobjednike.